کد خبر 1227561
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

به گزارش مشرق کانال تلگرامی مه شکن نوشت: اخیرا عکس نوشته‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در آن جمله‌ای منتسب به آیت‌الله علوی گرگانی مبنی بر اینکه «اگر شوهری مانع رفتن همسرش پای صندوق رأی شود، جهنم رفتن آن مرد قطعی است» ذکر شده است. 

با بررسی‌های انجام‌شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد این شایعه صحت نداشته و دفتر ایت‌الله علوی گرگانی آن را کاملا کذب و فاقد اعتبار دانسته است.

همچنین در بیانیه دفتر آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: اگر چه حضور آحاد ملت در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح مورد تأکید مرجع معظم و سایر مراجع عظام تقلید بوده است، لکن بیان اینگونه جملات و عبارات، دروغ و غیرواقعی است و عموم مؤمنین و متدینین و آحاد ملت باید سخنان و بیانات مراجع تقلید را از کانال‌های مطمئن و صادق دریافت کنند.

جمله منتسب به آیت‌الله علوی گرگانی کذب است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    8 0
    حق نیوز؟! باید اسمشو میذاشتن پهن نیوز! یه مشت بهایی سلطنت طلب! جالبه تو کانال فقط یه عکس گذاشته و مثلا فیلم صحبت حضرت آیت الله رو نذاشته.
  • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    بی شرف نیوز از بین خبرگزاری ها فقط سلطنت طلب ها و منافقین لفظ آخوند رو به کار می برن #مرگ_بر_شاه_تا_قیام_قیامت #به _کوری_شما_ جمهوری _اسلامی _جاویده #سلطنت _طلب_خفه_شو #مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه
  • انرژی هسته ای IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    مشرق نظر قبلیم رو منتشر نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس